duminică, 15 aprilie 2012

Edward Burtynsky - fotograf industrial

Yey primul meu post :D

" doresc sa multumesc tuturor celor care au facut acest lucru posibil, familiei mele, prietenilor meu, lui Dumnezeu, dar in special ..... (si in lipsa unei idei concludente o sa las aici) "

am dat zilele trecute peste un documentar foarte interesant, ii un proiect al fotografului Edward Burtynsky care pozeaza, peisajul industrial al Chinei si Indiei, in cazul in care nu stiati cum se fac exploatarile la scara larga aflati acuma.
pe mine sa zic sincer m-a marcat cand am vazut unele secvente si parca imi pun intrebari serioase asupra felului in care traim.

sper sa va placa ...... (more to come)


aaaaaaa ...... si pana nu uit am pus un nou album pe facebook, Film 6x6, is curios ce parere aveti, is poze "scanate" de pe filmele alb negru si corectate cromatic pe comp. is chiar curios sa vad ce parere aveti

Paste Fericit in continuare

Un comentariu:

  1. http://vimeo.com/27393748
    ceva documentar politico-economico-filozofico thing... nu cred ca pot posta alfel ...dar poate il vizionati.Are legatura cu tanti asta AynRand
    În The Fountainhead, Rand stabilește elementele esențiale ale noii sale filozofii privind “rațiunea, individualismul si capitalismul”, căreia îi va da numele de “obiectivism”. Acest roman avea să fie piatra de hotar a carierei sale de scriitor și filozof.

    RăspundețiȘtergere