marți, 12 iulie 2011

eu chiar scriu. jur.

acesta este singurul loc de pe internet unde se gaseste referatul meu despre formalism.

Concluzii exista, cred eu. Nu exista formalism in maniera in care este definit formalismul in dex, mai exact: o situatie in care forma este mai importanta decat mesajul...
Am incercat o constructie logica, ce incearca sa explice, cum din punct de vedere antropologic omul este programat sa aprecieze unele lucruri, iar pe altele sa le renege. Aceasta idee mi-a venit in timp ce incercam sa imi explic de ce oamenii gasesc anumite lucruri frumoase, si prin ideea de memorie genetica, dar si selectie naturala (sau influente din frageda copilarie)...omul a ajuns sa considere frumos utilul. Sursurul unei ape suna bine pentru ca inseamna ca avem ce bea... Oricare dintre aceste 3 variante ar fi, gasesc ca este o presupunere pertinenta, deoarece natura nu este facuta pentru frumusete ci pentru eficienta.
o postare de-a mea pe un alt blog de-al meu pe aceeasi tema, este veche de cel putin un an. ideea a ramas.

concluzia este ca ceea ce percepem noi ca mesaj formal, creierul decodeaza intr-un mod incnstient un pachet de informatii pe care usnt toate sansele sa nu-l constientizam.


sper ca am reusit sa demonstrez cat de cat ceva cu asta.
va multumesc pentru rabdare
B.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu