duminică, 22 aprilie 2012

"pelerinati-va" pana acolo ca merita


























am fost ieri sa ii pasaportez pe Minh si Andrei la aeroport si dupa ce i-am lasat am trecut pe la muzeul de arta sa vad expozitia temporara ( deschisa pana la inceputul lui iulie ) despre istoria fotografiei si evolutia ei in perioada tulbure a artei care e inceputul de secol XX, de la fotografii care sunt "defapt" picturi renascentiste, facute prin suprapuneri, pana la Man Ray si filmul Anemic Cinema a lui Marcel Duchamp, costa 1200 de forinti intrarea (20 de lei ) pentru studenti.

Daca nu am reusit sa va conving inca va mai spun ca pana la sfarsitul lui iunie este deschisa expozitia BODIES 2, la VAM DESIGN CENTER realizata de anatomistul Gunther von Hagens care expune corpuri disecate si plastefiate, si da sunt corpuri reale, oameni care la un moment dat au facut ce facem si noi, e o experienta si o expozitie care o recomand oricu (pretul s-ar putea sa fie mai ridicat, nu stiu sigur ).

sper ca am reusit sa va conving sa faceti un day trip pana la Budapesta si sa vedeti cele doua expozitii, la doar 3 ore distanta merita


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu