joi, 19 aprilie 2012

Kubrick



Am văzut filmul, prea târziu spre rușinea mea, și am rămas cu impresia aia că e mult mai important decât pare.
K. a făcut un film SeFe care nu este SeFe. Un film despre spațiul cosmic ce nu este despre spațiul cosmic și etcetera.

Spunea tipul ăsta că a vrut o peliculă pentru subconștient, asta a reușit cu măiestrie, iar dacă este tratat cu atenție și răbdare filmul te ... penetrează, deși nu întotdeauna cu consimțământ.
În urma vizionării am avut câteva idei despre ideea filmului, și ce vrea tipul să transmită. Este vorba despre evoluție și despre cum un monolit negru te poate împinge în direcția asta.

Am văzut mai apoi jde filmulețe despre interpretarea finalului și de atunci nu l-am mai scos din cap.


nu priviți dacă nu ați văzut filmul. Că nu-și mai face treaba.

Un comentariu: